Wednesday 17 August 2011

Kisah Kehidupan Seorang Remaja.

22.Julai.2011, genap dha umo ku 18 tahun... dah mcm2 benda ku lalui, perkara baet mahupun buruk, semua yar ketentuan Allah S.W.T.. kita juz merancang jak bha.. urmm, tapi bena kata perpatah owg tua dolok2... 'pengalaman mengajar erti kehidupan' tanpa pengalaman ku xkan berdiri disini tempat ku berdiri knektowk.. myb org nak lamak knal nan aku twuk cmne perangey aku.. aku towk mok padah baet xjuak, jaek pun?? entah lah... owg jak dpt menilai aku... aku dha masak elak nan mbiak knektowk.. hidup juz 4 enjoy, mok pdah ku xkdak yar... bulak lha nak, ku pun suka enjoy, kua nan genk smpe xingat blaja.... hehe3!! tapi bila dha jauh dri family, yar bruk taq owg pahm... cmne asa mun dha org tua kita dha xda gik lak , tme family ta da, suma kta mintak kita dapat... bila cdak dha pergi..sakit, nyesal, mcm2 asa.. rum bulak eyh, nang dha cukup asa lha perasaan taq owg... mun polah makanan, pergh abis... nang nyaman lha asa makanan yar... pa cukup asa gik.. n cgek ku mowk takorg ingat jangan sesekali nyakit ati mak bapak... nyesal taq org lak... n pesanan aku bagi nak pmr n spm yar, blaja lha bena2 smentara gik da masa... bho jdi kdak ku, dha kua result bruk nyesal... nyesal dahulu pendapatan, nyesal kemudian xda guna.. takorg nangis air mata darah pun xkn dpt ulang balit masa yar...ayat dlm lagu rock dulu2 nak, aiseh.. ' andai dapat ku undurkan putaran dunia' xda guna alue ayat yar... berubah lha sebelum tlambat... takorg pk kta idup susah x semesti nya kita terus idup susah nak, jgn smpe kita dihina ur dianowk owg... so ingat2 lha pesan ku towk...

by ZulfiQar Skalow'z :)

1 comment: